fredag 28. mars 2014

Når Vet du , det er på tide å slutte å jobbe og mål for økonomisk frihet ?


 Øyeblikket er alltid rett . Målet med økonomisk frihet er hva som skal undervises i videregående skole for å være i stand til å unngå alle disse årene med smertefull og ubrukelig tid brukt under våre såkalte " Utdanning " .

Formell utdanning er basert på overflod av generell kunnskap , noe som er helt ubrukelig til å generere penger i det virkelige liv , fordi utdanning er generell, og det er ikke Specialized .

Ingen lære oss hvordan å investere penger , hvordan å skaffe kantene for å nå økonomisk uavhengighet , hvordan å assosiere med hodet som vil hjelpe deg å nå dine mål .

De bare fylle våre sinn med dumme og negative holdninger som: " Lagre og beholde pengene , arbeide hardt for å få penger og alt dette latterlige og skadelige utsagn som med repetisjon blir en sannhet , og ved konsekvens en tro "

Hvis du føler at du jobber hardt, og du går ingensteds , er det fordi du har rett . Du vil aldri gå noe sted å jobbe for noen andre . Hvor mange flere år må du innse at det du har gjort i år, og hva dine foreldre og venner, som nå er pensjonert og brøt eller fortsatt jobber for noen andre er de påviste fakta som du vil følge samme skjebne ?

Lytt til meg , veldig forsiktig med å finne et kurs for å omprogrammere underbevisstheten og eliminere all dritten som du har i tankene dine , alle de negative oppfatninger , alle religiøse utsagn som himmelriket tilhører de fattige , rikdom er onde , og penger er ikke alt i livet . Hvis du ikke gjør det vil du være i evig DENIAL modus .

Deretter Finn et kurs som lærer din kant på hvordan dagen handel eller Invest , er det det beste alternativet for å skape rikdom , den raskeste , og lovlig måte til meg .

Lær hvordan å leve og generere penger på egen hånd og selv mens du sover .

Forstå denne uttalelsen , som er en del av min tro på systemet :

" Du trenger ikke tjene penger jobbe hardt , du tjene penger å sette penger til å arbeide for deg!

Så bare da vil du erobre tilbake livet ditt, og du vil slutte å være en slave , ja det er det du ofrer familie og personlig tid i en utveksling av en dum lønn , går det tilbake til de samme personene som eier ditt hjem, utleiere , eller de samme menneskene som ga deg penger til å kjøpe hva du har .

På den måten å leve Du har gjør deg ulykkelig , og din fremtid er apokalyptisk og det er ingen måte å forandre det med mindre du handle nå .

Min viktigste motivasjon kom en dag , at jeg bestemte meg for at jeg ønsket å starte hanggliding , ser alle hvor mye penger som trengs og den tiden du trenger for å utføre slike fantastiske sporten fikk meg til å innse at livet mitt var feilaktige , og jeg fulgte etter flokken .

Da bestemte jeg meg for å bli ulven .

Håper denne artikkelen har hjulpet deg til å forstå at du er en tjener og ikke et MASTER .

Hvem ønsker du å være ?

Husk , du kan være hvem du ønsker å være!

Det er ikke hva du er, er hva du aksepterer å være!