mandag 2. september 2013

The Power of Trading med hensikt


 Kraften av intensjon er en stor fordel i handelen. Faktisk vil sette en intensjon for ethvert område av livet ditt betale store utbytter og i valutaer du aldri trodde var mulig.

 Trading er et perfekt miljø for intensjon innstilling.

Aksjemarkedene eller faktisk noen av de trading markeder, kan være en av de mest tilsynelatende "ustabile" miljøer å være involvert i og de stadige endringer og volatilitet kan meg du er følelsesmessig reaktiv i stedet for å være proaktiv. Forlater du følelsen drenert og ujordet.

 Du kan starte hver børsdag føler seg trygg og i en virkelig god "plass".

vår åpen handel viser et godt resultat, og du føler deg komfortabel med hvor du har din stop sett, som du identifisert risiko basert på din trading plan. Og så snudde markedet og du så på som markedet begynte å falle og din handel var på vei i feil retning med rakett som presisjon mot stopp din. Din solar plexus følte knyttede og adrenalinet hadde sparket inn og gir en følelse av at ikke var behagelige eller ønsket. Du kan deretter fortelle deg selv at det trolig vil utløse stopp og snu og komme opp igjen. Hvordan ville du føle da?

For å lette stress, dyttet du på knappen for å fjerne stopp.

 Ahhhh - det føles bedre.

Så, i stedet for din forventede behandlingstid, fortsetter det nedover. Og ned. Og ned.

Hvis du hadde satt en intensjon på begynnelsen av dagen, vil du mer enn sannsynlig har funnet ut at du der kunne ubevisst holde fokus på intensjonen du hadde sett og ikke på minutt for minutt svingninger i markedet og dine følelser.

 Nøyaktig hva betyr det å sette en intensjon og hvordan man best kan du gjøre det?

Tenk om denne intensjonen: Jeg ønsker i dag å holde fokus på trading min og hold deg til min trading plan uansett hva markedet kan kaste på meg ".

Intensjonen du setter kan være for en dag eller for et segment av dagen, eller en uke eller en måned. Faktisk helst ramme. Din intensjon være om hva du ønsker å fokusere på i denne perioden. Enkelte område av din handel eller ditt liv som du ønsker å forbedre.

En enda mer styrke måte å sette en intensjon er ved å plassere en pre-antakelse som pre forutsetter at du allerede gjør dette og du vil fortsette å gjøre dette. Dette er et kraftig signal til ditt ubevisste sinn, og vil bli enda mer effektive i å gjøre dette. Resultatene vil bli sterkere og mer kraftfull.

 Så her er den nye intensjon:

 "Hvordan kan jeg fortsette å holde fokus på trading min og hold deg til min trading plan uansett hva markedet kan kaste på meg".

Nå intensjonen er satt, skriver eller skrive det ut og plassere den i nærheten av deg. Noen få timer ta en titt på din intensjon og lese den - høyt hvis mulig.

Ha det gøy med det, ikke ta det altfor seriøst, men prøve det. Det kan være svært effektive og prøve det også i andre områder av livet ditt.