mandag 2. september 2013

E-Mini Trading: Velge stil av Trading


 Det er mange stiler, metoder og systemer for å handle på de ulike e-mini kontrakter tilgjengelig for øyeblikket. Som handelsmann, er du i en posisjon til å bestemme hva systemet er eller stil passer best til dine behov og evner. Det er min oppfatning at å velge et system som passer best til din personlighet og psykologiske makeup er svært viktig.

Velger et system for å vurdere handelen omfatter en rekke meget viktige variable. Noen av disse variablene er, men ikke begrenset til:

  Dine personlige investeringsmål

  avgjøre på e-mini kontrakt som er tilpasset dine mål

  evaluere og velge et system som fungerer med e-mini kontrakt du velger å handle

  evaluere din personlighet stil og risikotoleranse og matche disse variablene med både din valgte system og valgt e-mini kontrakt

  Hvor mye tid vil du tilbringe foran en dataskjerm?

Som du kanskje slutte fra de ovennevnte punkter, er det min mening at metodikken du velger å trade og kontrakten som du konsentrere innsatsen er nært knyttet til din personlige personlighet type. Jeg innser at dette er en ganske esoteriske diskusjon, og bare gjennom tid og erfaring kan du virkelig gjøre en kvalifisert avgjørelse om hvordan du effektivt handle e-mini kontrakter.

I mangel av et bedre eksempel, jeg kommer til å bruke meg selv som eksempel. Jeg har en rimelig mengde tålmodighet, men kan bli veldig utålmodig etter en periode. Men for å være sikker, ville jeg beskrive min personlighet i forhold til handel tett som knyttet til umiddelbar tilfredsstillelse. For meg, da, holder kontrakter over natten er en stressende og ubehagelig følelse, så jeg er i kontanter hver kveld. År s siden bestemte jeg meg for å konsentrere min trading innsats på intradag metoder. Da jeg ble eldre (og jeg mistenker at jeg ble mindre pasienten) jeg fokusert min trading innsats i en enda strammere handel stil kalt skalperte. For meg ble skalpering den ideelle bilen for min trading innsats. Jeg føler meg veldig komfortabel skalpering for en rekke årsaker:

  Alle pengene mine er i kontanter ved utgangen av hver handel økt

  Jeg er inn og ut av handler i relativt korte perioder av gangen

  Resultatene av min trading innsats er umiddelbart tilgjengelig for meg for evaluering

  I kraft av mitt kort investeringshorisont, jeg føler meg komfortabel med å gjøre handel beslutninger

  Jeg risikerer bare små deler av min trading konto og miste bransjer (som er uunngåelig), men ikke ta en følelsesmessig belastning utover min risikotoleranse

Jeg vil påpeke at jeg ikke taler for skalpering som din handel stil, men illustrerer de beslutningene jeg har gjort i forhold til min personlighet og risikotoleranse, og velge skalperte trading stil. For eksempel kan flere pasientgrupper handelsfolk med store trading kontoer velge swing trading som deres foretrukne stil. Swing trading innebærer holdekomfort over natten i flere dager eller lenger. Det er min oppfatning at swing trading kan være mer lønnsomt enn skalpering, men min psykologiske makeup ikke tillater meg å være komfortabel swing trading.

Det er enda metodikk spørsmål å vurdere i din handel. Vil du begrense deg til å være en streng teknisk trader? Vil du basere din handel på pris handling? Du kan også vurdere trading basert på nyheter og andre fundamentale faktorer. Dette er alle viktige variabler å vurdere når du velger stilen av handel som passer best til dine behov.

Som et siste notat, innenfor hver handel stil er det dusinvis av varianter og systemer tilgjengelig. Jeg er dyktig i fem eller seks forskjellige skalperte stiler, og det er dusinvis av hodebunnen systemer som jeg er ukjent. Swing handelen har et bredt spekter av variasjoner i metoder og systemer tilgjengelig. Som du kan se, det tar en betydelig mengde arbeid for å avgrense trading stil og deretter vedta en metodikk som er tilpasset dine psykologiske parametere. Det er ingen liten oppgave, men jeg tror det er en av de viktigste variablene i handelen. Hvis du er ukomfortabel med det systemet du bruker, sjansene for suksess avta.

Oppsummert har vi diskutert en rekke variabler som handelsfolk kan vurdere når du bestemmer hvor han eller hun vil nærme trading. Jeg har uttalt min personlige mening at trading stil og metode er nært knyttet til en trader psykologiske / emosjonelle makeup. Jeg har også uttalt at det tar en betydelig mengde tid og erfaring til å forstå hvilken stil og / eller metode du som trader, vil være mest komfortabel. Til slutt tror jeg at bruk av en trading system der du er ukomfortabel kan godt føre til ulønnsomme handel.