mandag 22. juli 2013

Hvorfor Er strykprosent så høy blant Day Traders?


 Hvis du noen gang ønsker å imponere en potensiell ny venn, er det vanligvis ikke en god idé å fortelle dem at du er en dag handelsmann. Gjennom årene har day trading vært forbundet med velmenende individer mister sparepengene sine, hoppe ut av skyskraperen vinduer, og gal. Selv om jeg ikke kan gjøre noen spesielle dommer om min egen mentale helse, har jeg ennå å miste mine sparepenger eller hoppe ut av en skyskraper vindu. Likevel gjenstår det faktum det er en enorm mengde svikt på dagen handelsvirksomhet. Selvfølgelig, trygler dette spørsmålet, hvorfor så mange dagen handelsfolk mislykkes?

Det finnes en rekke grunner dag handelsfolk opplever en så høy grad av svikt, og noen er veldig rettes, og andre kan ikke bli hjulpet. Når jeg ser over et diagram som jeg har handlet, jeg ofte spør meg selv hvorfor jeg ikke tok denne handelen, eller at handel; det hele ser veldig lett i ettertid, men det er ikke så lett å initiere handler som markedet utvikler seg gjennom hele trading session.

Noen av de mest fremtredende og viktig årsakene til svikt er:

  Mangel på forberedelse til handel. Trading er en fulltidsjobb og en trader må være klar over en rekke variabler som skjer på en global skala.

  Mangel på skikkelig trading teknikk. Jeg antar at dette er den mest utbredte problemet i handelen i dag.

  Handel feil egenkapitalinstrument. Noen egenkapital har enorm ber om å bli dag omsatt, mens andre er svært vanskelig å dag handel.

Jeg begynne å handle i min egen personlige trading rom til 06:15, og jeg har som regel vært oppe i 45 minutter eller så studerer de oversjøiske markedene, de overnatter markeder, og noen prediktiv rapporter som jeg abonnerer. På den annen side, de fleste av handelsmennene på rommet mitt dukke opp fem minutter før markedet åpner uten den ringeste anelse om hva som har skjedd over natten, og ingen anelse om hva dagens handel handling kan holde. Nå kan du hevder den forstand jeg er moderator i en trading rom det er min jobb å holde seg på toppen av dagens handling, men det er min tro at trading rommene er gode steder å lære å handle, og deretter gå videre. Jeg ville hate å vurdere meg selv fast medlem av noen trading rom snarere enn en godt trent handelsmann som er fullt i stand til å plassere handler uten råd. Mitt poeng er enkelt, å være en god trader du må sette i daglig forberedelser før du begynner trading.

Langt unna den største mangel jeg ser i nye handelsmenn, eller handelsmenn som sliter med lønnsomheten deres, er en mangel på skikkelig trading teknikk. Det er vanskelig å plassere skylden på noen bestemt årsak i dette dilemmaet, fordi jeg ser handelssystemer som har blitt lært at er substandard og virkelig har ingen sjanse for den næringsdrivende å tjene en jevn inntekt. På den annen side er det ikke uvanlig å se handelsfolk som har tatt en kvalitet selvfølgelig, men ikke sette tiden i å grundig forstå og implementere prinsippene i kurset. I begge tilfeller, uavhengig av årsak, er den nye trader dømt til å mislykkes. Fra mitt ståsted, lære riktig trading teknikk og å kunne gjennomføre denne teknikken er hjørnesteinen i konsekvent og lønnsom trading. Dessverre har jeg møtt svært få nye handelsmenn som har satt tid og krefter på å lære et system godt nok til å gjennomføre det skikkelig.

Endelig ser jeg nye handelsfolk trading en rekke egenkapitalinstrumenter som er rett og slett umulig for en uerfaren trader å mestre. Jeg foreslår å lære å dag handel på e-mini-tallet. Men selv på e-mini-tallet, de fleste ingen studenter ønsker å begynne med ES kontrakten, som er (etter min mening) er ekstremt vanskelig å handle uten en god del erfaring. På den annen side, finnes det en rekke mindre kontrakter med stor likviditet som er langt mer enn tilgi ES kontrakten. Akkurat det samme har de nye handelsmenn som kommer til min trading rom eller kurs typisk vært sviktende på ES kontrakt. Jeg spurte dem hvorfor de handler slik vanskelig kontrakt. Svarene varierer fra tåkete til en "Jeg vet ikke." Det er best å starte dagen trading opplevelse på en kontrakt som er tilgivende og vil tillate deg å lære til en lav pris, og jeg understreke dette faktum i min trening.

Oppsummert har vi identifisert tre grunnleggende områder der nye handelsmenn har en tendens til å mislykkes. Jeg finner de fleste tradere dårlig forberedt, på en daglig basis, for å takle påkjenningene av Chicago Mercantile Exchange. Vi har også merket oss at et stort antall handelsmenn ikke har de nødvendige ferdighetene til å stadig handle effektivt og må gå gjennom noen omskolering før de vil være lønnsomt. Og til slutt, det er en god del tradere som rett og slett handler feil instrument. Finne et system, mestre det, og handle riktig kontrakt. Det er ligningen for suksess.