fredag 28. mars 2014

Day Trading Suksess gjennom å holde en Trading Diary


 Hvorfor skal en dag trader bry holde en handel dagbok ?

Akkurat hvor viktig er det ?

Svært få mislykket dag handelsfolk holde en handel dagbok , men de som gjør lykkes . En handel dagbok holder deg ansvarlig og hjelper deg å gjøre det bevisst sluttar med det ubevisste ved å gjøre deg mer bevisst på det ubevisste og automatiske tingene du gjør . Det hjelper deg å bli klar over disse ubevisste ting som ikke tjener deg så vel som ting som tjener deg i din handel og hjelper deg å lykkes.

Å være på auto pilot er mest gunstig når du har opprettet vaner av en vellykket handelsmann . Inntil da dine nåværende vaner vil bare fortsette å gi deg mer av det du allerede har. En handel dagbok vil hjelpe deg å skape vaner av en vellykket handelsmann .

Når du holder en handel dagbok du begynner å overbevise din ubevisste sinn at du handler som en bedrift ikke bare en hobby .

Den disiplin av daglige oppføringer i dagboken din vil hjelpe med en disiplinert tilnærming til din handel . Den gir deg også med rammene for kontinuerlig forbedring .

Vil begynne å se mønstre i din day trading ved å holde en handel dagbok , og dette gjør det mulig å vurdere hva som fungerer for deg og hva er ikke . Dette betyr at du vil ta mer informerte avgjørelser , og dette vil bidra til å avgrense og finjustere din trading plan for å gjøre mer av det som fungerer og justere hva som ikke er det.

Du bør vurdere trading dagbok på en jevnlig basis og slutten av dagen før du sette deg trading mål for neste dag er den første gjennomgangen perioden. Så på slutten av uken før det nye handels uke begynner og deretter månedlig . Det er spesielt viktig for dagen trader å se på hva som skjer når det hektiske tempoet i handelsdagen er over.

Du vil ønske å ha noen viktige spørsmål å stille deg selv i disse gjennomgang perioder, for eksempel :

Hva ting fungerte ?

Hva fungerte ikke så bra ?

Hva mønstre kan jeg se fremvoksende ?

Må jeg merker noen endringer når jeg er under ikke handelsrelatertstress?

Hvilke ting skjedde når jeg avveket fra min trading plan ?

Selv om jeg tapte penger på noen handler , har jeg fortsatt holde seg til planen min ?

En av de andre områdene i din handel dagbok er målsetting .

Dette vil omfatte kort , mellomlang og lang sikt mål for alle områder av livet ditt . Dine spesifikke trading mål vil være sentralt i det området av rikdom, men du må også vite hva annet du ønsker i livet ditt . Hvis du er tydelig på "hvorfor" av målene da "hvordan" vil være enkel komponent.

Drømme stort og gjøre dine langsiktige mål en strekk Hvis dine kortere sikt er fortsatt en strekk, men en litt mer oppnåelig , så vil du vise seg å bevisstløs at du kan komme til neste nivå , og klar til å ta steget opp og komme til neste nivå.

Bruk kraften av intensjon er å sikre at hver dag er like produktiv som det kan være, og du ta noen av de tingene som du føler holder deg tilbake . Et eksempel er :

« I dag er min intensjon er å være helt fokusert og å holde fast ved min trading plan . '

Bruk din trading dagbok for å sette en intensjon i begynnelsen av hver dag og se ditt nivå av suksess vokse og din handel ferdigheter utvikles .