fredag 28. mars 2014

Sette opp Effektive Emini Charts


 Denne opplæringen forutsetter at du bruker Trade programvare . Du må også være påmeldt til TradesanntidsEmini data feed , og du kan logge deg inn på din Trade konto på nettet for å være sikker på at dette er tilfelle . Den sanntid CME data abonnement er $ 25 i måneden , som du kanskje ønsker å legge til en rekke andre markeder og indeksene for din smak . Tegnings avgifter for disse dataene er dessverre en del av å gjøre forretninger .

De nyere versjonene av Trade har alternativer for datastrømmer. Jeg foreslår at du slår av nedlastingshastighetenoptimalisering innstillinger for streaming tick-data , vil du finne valget for dette i dine Trade Nettverk-valgpanelet .

Bruk @ ES Trade symbol for å plotte dag-og nattøkter- dette er nyttig for flått kartlegging. For tidsbaserte diagrammer kan det være lurt å bruke the@ES.D symbol å plotte bare dagen økten . For alle tabeller bruker samme format Symbol innstillinger , jeg bruker " Exchange" for tidssoneinnstillingen og " Handelsvolum " for volumet .

Set Up Indikatorer

Jeg bruker de samme indikatorene for alle mine Emini diagrammer . De er utformet for å være effektive over tid. Dette gjør det mulig for meg å vise flere tidsrammersamtidig , og tolke dem effektivt uten å måtte " skifte gir " mentalt fra bilde til bilde . Deres indikatorer er en viktig del av din day trading suksess , så velg dem nøye . Husk at mer er ikke alltid bedre - du må ha nok informasjon til å gjøre gode trading beslutninger , men ikke så mye informasjon at du blir distrahert av detaljer.

Flere tidsrammer

Jeg synes det er nyttig å ha tre side- by-side Emini diagrammer som kjører på ulike tidsrammer. Selv om hver er satt opp med de samme indikatorene , jeg bruker dem til ulike formål . Den lengste tidsramme jeg bruker er 4500 flått , for å kunne fastslå storskala trend opp eller ned . Den andre tidsramme er 1500 flått . Denne tidsrammen er den primære signal ramme, jeg bruker den til å finne ut om jeg skal inn på markedet . Den minste rammen , 500 flått , er en detaljert diagram for nøyaktig timing oppføring. Det blir aktuelt etter at 1500 -tick diagram har indikert en sterk oppføring mulighet . Hver gang rammen er tre ganger raskere enn den neste større ramme .

Jeg håper at disse tipsene vil gi deg litt mer klarhet når du setter opp Emini diagrammer for day trading . Merk at du kan bruke lignende prosesser for andre futures markeder som mini - Nasdaq eller mini - Dow , du må kanskje justere akse tellinger av dine tidsrammer hvis du gjør.